środa, grudnia 16, 2015

Prolog powrotu

Witam!
Dziwne uczucie pisać post po pewnym czasie przerwy. Powrót do ciepłych i słonecznych dni? (okres wakacyjny był bardzo intensywno-blogowy).
Być może tęsknota za tym czasem?
Jednak chwila czasu, trochę zmian, kilka przygód tworzy wielką historię.
Historię Naszego życia.

Obecność niewytłumaczalna! * 


*(Winni się tłumaczą)


Jednak na pewne niespodzianki warto czekać.Wiele powodów spowodowało, że podjęłam decyzje o absencji. M.in. powrót na studia do Krakowa po 3 miesiącach laby, egzamin poprawkowy, nowa praca. Czyli innymi słowy musiałam wrócić do szarej rzeczywistości.
Bloga traktuje jako oderwanie się od rzeczywistości i przedstawienia jej tutaj. Moje przemyślenia,opinie.
Po tych czterech miesiącach widzę, że jest mi to znowu potrzebne.

Jest to mój PROLOG przed tym co będzie. 

W najbliższym czasie pojawi się relacja z niedawanej sesji jaką miałam z dziewczynami z zespołu. Zbliżają się święta wiec czas magiczny i przyjemny. Postara się Wam go przedstawić z mojej strony i jak wygląda w moim świecie.

Spalić się , rodzić na nowo i tworzyć coś PIĘKNEGO!


Każde miejsce jest dobre na nowego posta.
Byleby mieć czym pisać, kawałek kartki i inspirację przed sobą !

SŁOWO PRZEWODNIE:... INSPIRACJA, PROLOG !

2 komentarze:

  1. Świetny post! Co myślisz o wspólnej obserwacji ?
    Odpowiedź u mnie :)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w realizacji celów :)

    OdpowiedzUsuń